Linux-friendly εκτυπωτής

Φρίξος Κοψαχείλης tachyon at vivodinet.gr
Wed Jun 22 18:46:34 EEST 2005

O/H Dimitris Tsagkatakis έγραψε:
> Καλησπέρα στη λίστα.
>
> Έχω έναν HP PSC1210 (πολυμηχάνημα) το οποίο, όποτε το δουλεύω από Linux
> εκτυπώνει πάναργα και σε κακή ποιότητα (με οδηγό το γνωστό hpijs).
>
> Μήπως έχει κανείς να προτείνει κάποιον φτηνό (όχι πάνω από 150 ευρώ) και
> αξιοπρεπή inkjet που να δουλεύει εγγυημένα καλά στο Linux;
>
> ΣΗΜ. Κατά προτίμηση κάποιον που να έχει καλή λειτουργία draft, γιατί
> θέλω να εκτυπώνω κυρίως κείμενο και γρήγορα, αλλά να μην είναι θαμπό.
>
> Ευχαριστώ
> Δημήτρης

Αυτά τα έχεις δει?
http://linuxprinting.org/show_printer.cgi?recnum=HP-PSC_1210

Για να εκτυπώνεις κυρίως κείμενο, σε άριστη ποιότητα, φτηνά και
απροβλημάτιστα κάτω από linux, θα πρότεινα να πάρεις ενα μεταχειρισμένο
laser. Έχω στήσει σε δικηγορικό γραφείο HP laserjet 4L (80€ από φίλο)
και εγώ χρησιμοποιώ τον 6P (75€ από το fleamarket). Φυσικά έχω ξεχάσει
το μελάνι :) (100€ λιανική, μισή τιμή στη στουρνάρη ίσως και λιγότερο
από eBay. 3500-5000 σελίδες)

(Σχεδον) σίγουρα θα βρεις κάτι τέτοιο στο www.ocs.gr. Αλλά και το
fleamarket έχει ευκαιρίες.

Αυτά.