arts problem

Thanos Karagianniotis agk at med.auth.gr
Wed Jun 15 14:28:37 EEST 2005

Καλησπέρα σε όλους.
Για κάποιο περίεργο λόγο στο κέντρο ελέγχου του KDE δε φορτώνεται το άρθρωμα
για τη ρύθμιση του arts.Κοίταξα στο ~/.kde μήπως μπορέσω να λύσω το πρόβλημα
με το χέρι αλλά δε βρήκα άκρη (μέσα σ' αυτό το χάος..). Τον arts τον είχα
κόψει (σχεδόν ποτέ δεν τον χρησιμοποιούσα, βασικά) αλλά σήμερα έβαλα το
amaroK και είπα να παίξω λίγο. Έχω ήχο πάντως, εκτελώντας το artswrapper με
το χέρι. Το κέντρο ελέγχου είναι αυτό που δεν παίζει με τίποτα. Το σύστημά
μου είναι slack 10 με KDE 3.2.3 & alsa. Τι μπορώ να κάνω ;