"Άρθρο του Ian Murdock".

Ag Hatzim zkom.xl at gmail.com
Wed Jun 15 10:43:43 EEST 2005

Αν και ποτέ δεν ήμουν θαυμαστής της Debian διανομής,έχοντας παρόλα
ταύτα σε μεγάλη εκτίμηση το όλο έργο της για διαφόρους λόγους,δεν
μπορώ παρά να θαυμάσω την ευρύτητα των σκέψεων του και να συμφωνήσω
βεβαίως.

http://os.newsforge.com/os/05/06/14/1722241.shtml?tid=2

Τώρα γιατί έχω την εντύπωση ότι στους περισσότερους που είναι έξω από
την Debian,έχουν νόημα και λογική αυτά που λέει,σε αντιθέσει με ένα
μεγάλο ποσοστό στην Debian κοινότητα,χρήστες και developers
συμπεριλαμβανόμενων;Είναι λάθος αυτή η εντύπωση;

Και μία ερώτηση λόγω αγνοίας και ίσως και λόγω άνοιας και ανίας.
Αλήθεια τι ρόλο παίζει τώρα πια πέρα από το αναφέρεται σαν ιδρυτής της;
Γιατί έχω την εντύπωση ότι πιο πολύ μοιάζει σαν παρατηρητής παρά σαν
έναν που έχει λόγο στις αποφάσεις που παίρνονται.

Με τιμή.