Re: Εδώ γελάμε...

Konstantinos Togias ktogias at gmail.com
Sun Jun 12 19:39:51 EEST 2005

On 6/12/05, Konstantinos Peletidis <kpeletidis at dsl.pipex.com> wrote:

> Δίνουμε στους opensource developers(ινδιάνους) μια παλιά version του
> προϊόντος μας(γυαλιστερή πέτρα) ή ακόμα και κάποιο κομμάτι μονο(πχ
> δεν δίνουμε GUI) με σκοπό την δημιουργία community. Εμείς
> συνεχίζουμε να δουλεύουμε στο νέο μας προϊόν και όποτε βλέπουμε κανένα
> όμορφο bugfix ή optimization το τσιμπάμε και το βάζουμε στο closed
> προϊόν μας. Έτσι, έχουμε ενα προϊόν με προσεγμένο, όμορφο UI και με
> bugfixes στο "εσωτερικό" του που προήλθαν από το feedback του opensource
> crowd. Πουλάμε το προϊόν μας και κερδίζουμε χρήματα ενώ η  opensource
> [...]

Η GPL άλλα λέει νομίζω.... Η' κάνω λάθος;;;

Αν ενα πρόγραμμα γίνει opensource (κατω από τη GPL), ώστε να δουλέψει
πάνω του το community δεν μπορεί να ξαναενσωματωθεί σε κλειστό
πρόγραμμα... Αν η εταιρία θέλει να το χρησιμοποιήσει πρέπει να το
διατηρήσει ανοικτό (αυτό και ό,τι φτιάξει που το περιέχει ή το
χρησιμοποιεί...)

Ξέρω... Υπάρχει η LGPL που είναι πιο ελαστική σε αυτόν τον τομέα και
εφαρμόζεται κυρίως σε libraries, ωστε να μπορούν να γινονται closed
προγραμματα linked πάνω σε opensource libraries, αλλά η βασική ιδέα
της GPL δεν είναι η παραπάνω;; (Η' εχω καταλάβει λάθος;;;)

Και όταν μιλάμε για OSS μιλάμε (κυρίως) για GPL. Λάθος;

--
Konstantinos Togias
University Of Patras