mac x86

A. Pagaltzis pagaltzis at gmx.de
Wed Jun 8 11:13:38 EEST 2005

* Costas Barakitis <bcostas at hol.gr> [2005-06-08 08:05]:
> Μιλάμε για την πραγματικότητά σύμφωνα με την οποία η Apple
> επέζησε επειδή πριν κάποια χρόνια τη χρηματοδότησε η MS?

Εκείνα δεν ήταν παρά χαρτζιλίκι.

> Εγώ ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω, κι όποιος μπορεί ας μου το
> εξηγήσει. Η Apple είναι τόσο σίγουρη πως τα προγράμματά που
> τρέχουν στο λειτουργικό της είναι σαφώς ανώτερά από οτιδήποτε
> υπάρχει ώστε να ρισκάρει να πάει σε μια πλατφόρμα που υπάρχουν
> χιλιάδες άλλες λύσεις?

Δεν νομίζω ότι τα πράγματα είναι τόσο ξεκάθαρα – τουλάχιστον,
αφού είναι σίγουρο ότι Intel ή όχι, η πλατφόρμα θα παραμείνει
κλειστή. Πάντως, κανείς εκτός από μερικά αφεντικά στην Apple δεν
το ξέρει. Και εγώ θαυμάζω για το πως κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι
ήταν καλή ιδέα. Ο κ.ος Jobs πρέπει να είναι πολύ βέβαιος. Ας
δούμε από εδώ και έπη τα εάν τον δικαιώσει η πραγματικότητα.

Ή αν όχι…

--
Αριστοτέλης