Ελληνικές γραμματοσειρές

A. Pagaltzis pagaltzis at gmx.de
Wed Jun 8 04:11:25 EEST 2005

Γεια χαρά,

είμαι Έλληνας στη Γερμανία και μόλις άρχισα να ασχολούμαι με το
θέμα ελληνικά. Μέχρι εδώ τη βγάζω επαρκώς με τα Bitstream Vera
fonts τα οποία καθόλου άσχημα δεν είναι. Μακροπρόθεσμα όμως θα
χρειαστώ τουλάχιστον μια πιο αξιόλογη γραμματοσειρά για την
κονσόλα, γιατί το Vera Sans Mono (που στους λατινικούς χαρακτήρες
το θεωρώ πανέμορφο) δεν ανταποδίδεται πολύ ευδιάκριτα σε μικρές
διαστάσεις.

Μπορεί κανείς να μου πει που θα βρω δωρεάν/ελεύθερες ελληνικές
γραμματοσειρές σε Truetype μορφή? Το Google δεν με βοηθάει.

--
Αριστοτέλης