Λίγο αργά για πρωταπριλιά...

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Mon Jun 6 12:14:20 EEST 2005

Mario Saturno wrote:

> Έψαξα στο net και δεν βρήκα καμιά πληροφορία σχετική με αυτό που
> ανέφερες, αντίθετα βρήκα κάπια links τα οποιά αναφέρουν ότι η IBM έχει
> προβλήματα με τα PPC's αλλά προσπαθεί να βελτιστοποιήση την απόδοση
> τους κλπ. Eίναι περίεργο που δεν αναφέρεται ούτε στο thinksecret.
> Γιατί να μην κάνουν απλώς ένα port του OSX σε x86. Nομίζω πως είναι
> μεγάλο ζόρι για τους developers μια τέτια αλλαγή και μεγάλο ρίσκο για
> την apple.

To 90% tou MacOSX trexei - kai etrexe ANEKA8EN - mia xara se X86
platforms me sxetika strict hardware requirements (tou eidous "den
yposthrizoume ka8e malakismeno IDE controller out there").

De 8a mou kane kammia entypwsh an h Apple kanei taktika build kai to
ypoloipo systhma (dhladh apo carbon/cocoa kai panw) se kapoia reference
X86 platforma.

To "technical excellence" aney aitias htan pantote h karamella tou ka8e
pikramenou OS2/Mac/Amiga/Gentoo bigot. Sthn pragmatikothta pote den
kanei shmantikh diafora se klimakes poy na paizoun rolo gia thn politikh
mias etairias (h IBM basise thn prow8hsh tou OS/2 sthn kayla twn hli8iwn
OS/2 Teamers kai na ti epa8e prin apofasisei n'allaksei myala kai na to
gyrisei se embedded applications).

Ena Mac Mini pou kostizei 60$ ligotero, exei to idio KALO apple hardware
engineering, trexei MacOSX kai mou dinei thn idia h kai kalyterh
*synolikh apodosh systhmatos* apo to hdh yparxon, trexw na to agorasw
*TWRA*, eite exei mesa PPC, eite exei X86, eite exei SPARC, eite exei
i860 h Z80. Gia thn Apple ayto metraei, kai kala kanei.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE