Λίγο αργά για πρωταπριλιά...

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Mon Jun 6 10:53:47 EEST 2005

gbil wrote:

> Δεν διαφωνώ σε αυτό αλλά μην ξεχνάς ότι
> κάποιος που έχει ήδη υπολογιστή είναι
> διαφορετικό να λέει "μπορώ να επιλέξω
> από αυτά τα τρία τι θα εγκαταστήσω" και
> διαφορετικό να λέει "έχω να διαλέξω
> ανάμεσα σε αυτά τα δύο γιατί αν θέλω το
> τρίτο θα πρέπει να πάρω νέο υπολογιστή".

Είναι αφέλεια να πιστεύει κανείς ότι η Apple θα κυκλοφορήσει το
OSX/x86-64 κατά τέτοιον τρόπο ώστε να τρέχει σε OEM-PC. Θα είναι
κλειδωμένο στην πλατφόρμα της η οποία θα έχει κάποιες διαφορές με τα
πισιά που ξέρουμε.

--

    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris
http://palmpowereddoctor.blogspot.com

mailto:mchris at pel.forthnet.gr