Erwthseis peri migration + MS-only sites

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sun Jan 30 22:15:50 EET 2005

Giannis Beredimas wrote:
> Εγώ πάντως θα σου πρότεινα να κοιτάξεις να στήσεις έναν IMAP server
> στο Linux-άκι σου, να φτιάξεις μια δομή αντίστοιχη των TB φακέλων,
> να σετάρεις τον IMAP στον Thunderbird

Αυτό είναι μεν καλή ιδέα, και το ίδιο είχα κάνει κι εγώ στο δικό μου
Λινουξάκι για τα email της κοπέλας μου (γιατί τα δικά μου τα δούλευα
με άλλο τρόπο), πλην όμως ο IMAP server είχε bugs και εξαφάνισε ένα
σωρό email. (Δεν μπορώ να τον βρω με apt-cache search, νομίζω ήταν
κάποιος GNU imap server, κάτι τέτοιο). Στο server στο μαγαζί είχα
νομίζω uw-imapd και ήμουν πολύ ευχαριστημένος από την αξιοπιστία του,
αλλά πρόσφατα άλλαξα σε Maildir και courier-imap για να έχω το κεφάλι
μου ήσυχο.