Erwthseis peri migration + MS-only sites

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Sun Jan 30 19:42:30 EET 2005

Nikos Dimitrakopoulos wrote:

> xmm.... gurw sta 3000 mhnumata apo bugtraq, kapou sta 1000-2000 apo
> linux-greek-users kai ekatontades alla.... mallon den mou kanei :-D  (!!!)

To migration του Thunderbird ΠΑΙΖΕΙ. OTOH θα πρέπει:
- να πειράξεις ένα αρχείο με τα σχετικά pathnames
- να χρησιμοποιήσεις το dos2unix ώστε να επεξεργαστείς τα αντίστοιχα
αρχεία του TB.

Off the top of my head τα παραπάνω αρκούν. Ψάξε γενικά για TB migration
δεν είναι τίποτα τραγικό.

Εγώ πάντως θα σου πρότεινα να κοιτάξεις να στήσεις έναν IMAP server στο
Linux-άκι σου, να φτιάξεις μια δομή αντίστοιχη των TB φακέλων, να
σετάρεις τον IMAP στον Thunderbird και να περάσεις τα μηνύματα έτσι. Θα
σου πάρει λίγο χρόνο παραπάνω, αλλά την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να
κάνεις migrate θα είσαι πολύ χαρούμενος. Ειδικά αν αποφασίσεις ότι θες
να κάνεις migrate και τον MUA σου :)

Για extensions που ρωτάς δεν το έχω ψάξει (παρεπιπτόντως δεν ξέρω καν αν
είναι compatible, στο update.mozilla.org έχει ξεχωριστή λίστα για τα
Linux και τα Windows extensions).

Giannis