Re: [OT] M$-only êõâåñíçôéêÜ sites

Nick Papadopoulos npapash at yahoo.com
Tue Jan 25 14:20:11 EET 2005

--- Constantine Dokolas <cdokolas at Sunsoftgr.com>
wrote:

> Δημοσίου που παίζει
> γύφτικο widget style -
> τους τα παιδιά...)

Πιθανότατα κάποιοι από εμας έχουν ήδη στήλει email
διαμαρτυρίας σε διάφορα IE only sites. Για αρχή ας τα
μαζέψουμε να τα δούμε και να κρατήσουμε τα καλήτερα
σημεία από το κάθε ένα

σας παραθέτω ένα δικό μου:
ΠΡΟΣ: Alpha Banking
ΘΕΜΑ: Γιατί δεν μπορών να συνδέoμε στο alpha
web-banking site με άλλο browser?

 Εδώ και αρκετό καιρό δεν χρησιμοποιώ τον internet
explorer (ούτε φυσικά τις απαρχειωμένες εκδόσεις του
Netscape) για να επισκέπτομαι web sites και το ίδιο θα
ήθελα να κάνω και για το site του alpha web banking.
Έχω αρκετούς λόγους που έχω πάρει αυτή την απόφαση.
Μερικοί από αυτούς μπορούν να χαρακτηριστούν προσωπικό
γούστο ή προσωπική επιλογή (η microsoft έχει επίσημα
εγκαταλείψει την εξέλιξη του internet explorer εδώ και
αρκετό καιρό με αποτέλεσμα να του λείπουν αρκετές
ευκολίες που υπάρχουν αλλού).

Πέραν όμως από αυτούς (που παρότι προσωπικοί είναι
πιστεύω ήδη αρκετά σοβαροί ώστε να μην πρέπει να
αγνοηθούν από την τράπεζα τόσο εύκολα) ένα δυστυχές
γεγονός ήρθε να προστεθεί για να με κάνει να
δυσανασχετήσω που στο site σας δεν επιτρέπεται η χρήση
κανενός άλλου browser. Συγκεκριμένα πριν λίγες μέρες
ανακοινώθηκε επίσημα από την microsoft ότι ένα σοβαρό
πρόβλημα ασφάλειας σε δύο προϊόντα της είχε σαν
αποτέλεσμα ένας υπολογιστής να τεθεί υπό τον έλεγχο
ενός hacker εφόσον ο χρήστης του χρησιμοποιούσε
internet explorer και επισκεπτόταν web sites που
φιλοξενούνταν σε IIS. Το site σας φιλοξενείτε σε IIS
και συνεπώς θα μπορούσε να είναι επικίνδυνο. Έτσι από
τις 22 Ιουνίου (που αποκαλύφθηκε το πρόβλημα) μέχρι
και 1 Ιουλίου που η microsoft έκανε διαθέσιμο το fix
για τον IE προτίμησα να αποφύγω κάθε web-banking
υπηρεσία (σαν ειρωνεία της τύχης οι αναφορές λένε ότι
ο ιός που εκμεταλλευόταν το συγκεκριμένο κενό
ασφάλειας επέτρεπε την απόκτηση πρόσβασης από τους
δημιουργούς του σε τραπεζικούς λογαριασμούς των
θυμάτων). (βλέπε The Department of Homeland Security's
U.S. Computer Emergency Readiness Team touched off a
storm this week when it recommended for security
reasons using browsers other than Microsoft Corp.'s
Internet Explorer). Εννοείτε βέβαια πως ούτε μια
στιγμή δεν σκέφτηκα να κάνω χρήση των απαρχαιωμένων
εκδόσεων του Netscape μιας και αυτές δεν
υποστηρίζονται πλέων από την netscape με αποτέλεσμα να
έχουν τη δική τους λίστα με προβλήματα ασφάλειας.

Απορώ και ενοχλούμε λοιπόν που δεν μπορώ να
επισκέπτομαι το alpha web banking με τον browser που
θα μου προσφέρει την καλύτερη και ασφαλέστερη
λειτουργία όπως τόσα άλλα sites που επισκέπτομαι
καθημερινά (μεταξύ αυτών και site άλλης ελληνικής
τράπεζας στην οποία η γυναίκα μου έχει λογαριασμό και
από το οποίο ευτυχώς μπορούσα να κάνω τις συναλλαγές
μου το προηγούμενο διάστημα). Έχοντας δε αρκετές
τεχνικές γνώσεις, γενικά στους υπολογιστές αλλά και
ειδικά σε ανάπτυξη εφαρμογών web (η εταιρεία μου έχει
προμηθεύσει ακόμα και μεγάλους δημόσιους και
ιδιωτικούς οργανισμούς με σχετικά περίπλοκες
εφαρμογές) γνωρίζω ότι η ανάπτυξη ενός site το οποίο
δουλεύει σωστά και σε άλλους web browsers επιβαρύνει
μόνο σε ελάχιστο βαθμό την ομάδα των προγραμματιστών.

Με εκτίμηση

ΧΧΧΧ ΥΥΥ

ΥΓ
το alpha web banking έχει αρκετά προτερήματα και το
θεωρώ ένα από τα πιο καλοσχεδιασμένα και απλά στη
χρήση από τα τρία συνολικά που χρησιμοποιώ (ένα
προσωπικό, ένα εταιρικό και ένα της γυναίκας μου).
Θέλοντας όμως να βοηθήσω να γίνει ακόμα καλύτερο
πιστεύω ότι δεν πρέπει να αγνοήσω τέτοιες ατέλειες.

ενδιαφέροντα σχετικά Links:
Unpatched Internet Explorer Bugs
http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_Explorer

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ