[OT] M$-only κυβερνητικά sites

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Tue Jan 25 13:20:36 EET 2005

> [...]
> τεχνικά σημεία τους (π.χ. υποστήριξη javascript, https, ύπαρξη plug-ins,
> ποιότητα και συμβατότητα του renderer, κλπ.)
>
> - Ίσως θα πρέπει να πρέπει να ζητούνται από τους υπεύθυνους και
> προδιαγραφές browser (όχι τύπου IE, Netscape, αλλά τύπου javascript,
> https, flash κτλ) που απαιτούνται για τη χρήση του κάθε site (θα τους
> κάνει να σκεφτούν πιο καλά τι έχουν κάνει :) ) και με βάση αυτά να
> καταρτίζεται λίστα browsers που θα πρέπει να παίζουν στο site τους. Έτσι
> θα μπορούν όλοι να δουν αν το site και ο browser είναι εντάξει (μπορεί
> και ο browser να μην υποστηρίζει κάτι σωστά).

Σωστός

> Food for thought...
> (μη με παρεξηγείτε, η ανάλυση είναι το ψώνιο μου)
>

> Αλήθεια, αυτό το gamecity.gr, ακόμα είναι IE-only; Τους είχα παραπονεθεί
> παλιότερα αλλά που απάντησαν εν ολίγοις ότι με έχουν γραμμένο μαζί με
> τους άλλους non-IE users (αλλά ευγενικά!).

Κι όπως μου'λεγε και κάποιος στη δουλειά:
"Κάποια μέρα ήρθε κάποιος φωνάζοντας ότι δεν τον εξυπηρετούσαμε και αφού
τσακώθηκε με όλους πήγα εγώ (αυτός) και του μίλησα ευγενικά και όλα καλά,
αυτός έφυγε και μας είπε και συγνώμη...
...Τελικά αυτό που ήθελε δεν του το κάναμε!"
Χεχεχε

Πέρα απ'την πλάκα πάντως, οι κυβερνητικοί οργανισμοί δεν έχουν πρόβλημα να
πληρώσουν αδρά (!) την υποστήριξη για άλλους browsers, αρκεί το αίτημα να
διατυπωθεί σωστά, ευγενικά, με επιχειρήματα που να λένε μέσα στ' άλλα και
για
την ελευθερία της αγοράς κλπ, και να συνοδεύεται από μερικές χιλιάδες (?)
υπογραφές

Κώστας