Netmod PPP Dialin Server

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Mon Jan 24 16:53:57 EET 2005

> An to diabazo sosta, edo fainetai o apenanti zhtaei na ginei callback
> (ConfReq) kai o pppd to arneitai (ConfRej)

Xmm sostos. An thymamai kala ta blamena ta Win2000 ksekinane me callback
elegxo
kai meta anebazoun to ppp afou fane kamposa oxi!

> Elegxe mipos yparxei kapia tetia epilogi se ayton poy pernei
> thlefono (kai oxi
> se ayton poy apantaei)

Oxi den exei kamia epilogh. To ppp exei kanena option pou na mporo na tou
aporipso sta grhgora to callback kai na tou po ksekina to auth na telionoume
mia ora arxitera?
Sta 95 htan ekeinh h epilogh pou legotan log to network thn opoia ebgazes
kai
phgaine sfaira meta.

Spiros