DVD εγγραφή από Linux και διάβασμα σε Windows...

Michael Digas mdigas at cc.uoi.gr
Sun Jan 23 20:00:37 EET 2005

On Sunday 23 January 2005 14:47, George Billios wrote:
> Καλησπέρα, χρησιμοποιώ το xcdroast για εγγραφή data DVD που περιέχουν
> αρχεία με ελληνικά ονόματα. Τα αρχεία αυτά είναι σε ένα vfat partition
> που γίνεται mount με επιλογή iocharset=UTF-8 επειδή και το σύστημα
> χρησιμοποιεί el_GR.UTF8 locale. Δυστυχώς ότι επιλογές και να έχω βάλει
> στις Επιλογές-ISO9660 στο xcdroast, στα DVD που γράφω τα ελληνικά αρχεία
> φαίνονται με ιερογλυφικούς χαρακτήρες όταν τα διαβάζει μηχάνημα με windows.
> Καμιά ιδέα?
> Ευχαριστώ

http://haeger.homeip.net/webCDwriter/mkisofs.html

Χρειάζεται να "πατσάρεις" το mkisofs έτσι ώστε να μετατρέπει τα
UTF-8 encoded characters for the Rock Ridge σε UTF-16 for the Joliet
filenames.
Το patch που υπάρχει στην παραπάνω σελίδα
"cdrtools-2.01a24-UTF8-patch-20040210.txt" πρέπει να δουλεύει και για
την τρέχουσα έκδοση του mkisofs.

Mike