Problhma me Lexmark drivers sto Mandrake 10.1

Petros Stergiou pstergiou at diktis.net
Sun Jan 23 16:34:40 EET 2005

Dustuxws den egka8istatai kamia ekdosh drivers ths Lexmark gia tous z25-35,
oute kan auth me thn endei3h CUPS.

Kata thn egkatastash emfanizetai to e3hs mhnuma:

Verifying archive integrity...OK
Uncompressing Lexmark Printer Driver............
./install: line 15: ./xlexinstall: No such file or directory
The program returned an error code (127)

To problhma emfanizetai me Mandrake 10.1 se arketous H/Y ektos tou dikou mou.
Palaiotera eixe doulepsei me Mndrk mikrotero tou 10
Ennoeitai h Lexmark koimatai...