Captive NTFS performance issues

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Sat Jan 22 12:04:39 EET 2005

On Saturday 22 January 2005 11:14, Nicholas K. Dionysopoulos wrote:
> Τελικά φαίνεται ότι το captive
> κάνει κυρίως για λύση ανάγκης σε καταστάσεις emergency (βλέπε "κάποιο
> αρχείο της registry πακετώθηκε και τα τρισκατάρατα δεν κάνουν boot")
> ή ελαφριάς και μόνο χρήσης.

Ε, ναι, τελικά αυτό αποδεικνύεται. Πίκρα. Και ήθελα να αντικαταστήσω
κάποια FAT32 partitions μου με NTFS, ώστε να έχω υποστήριξη για αρχεία
μεγαλύτερα των 4 GB μέσω και των 2 λειτουργικών συστημάτων.

> Επίσης, παρατήρησα κι ένα ακόμα πρόβλημα : Αν δεν κάνω unmount με το
> χέρι το captive-ntfs partition όλες μου οι αλλαγές χάνονται!

Ναι και σε μένα συμβαίνει αυτό.

> Αν δεν
> κάνω λάθος, κατά το shutdown του linux δεν γίνεται κανονικό unmount
> όλων των filesystems με το option auto στο fstab;

Κανονικά, γίνεται σωστό unmount κατά το shutdown, αλλά ήμουν τόσο
απογοητευμένος από το performance του captive που αυτό ήταν το λιγότερο
και δεν κάθησα να το ψάξω εις βάθος να βρώ την αιτία.

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)