ADSL

Athanasios Sidiropoylos msx at kil.forthnet.gr
Thu Jan 13 22:19:53 EET 2005

William Wallace wrote:
| Kaneis sas (toulaxiston apo oti katalava) den mou apantise sto vasiko
| erwtima.
|
| To adsl modem pou dinei o isp (eite tellas einai aftos eite otenet eite
| opoiosdipote allos) einai MONO usb i einai kai ethernet?
|
| (Ethernet lew to siriako visma, afto pou exei to netmod telws pantwn.
| Etsi den legetai?)

Opa opa. Kapou ta exeis mperdepsei mou fenete.

Lipon.

Netmod = ISDN NT pou doulebei kai san modem se siriakh h USB sindesh
Apo ayto 8a pareis kai dyo to poly analogikes grames thlefonou gia na
xrisimopoihseis oles tis palies (mh ISDN) siskeyes.

ADSL modem = Siskeyh pou mpenei paralila me to netmod (h opoiodipote
allo NT) se ISDN sindeseis diamesou filtrou h spliter (o logos yparjis
tous einai h ejalipsh 8oribwn). Se mh ISDN (diladi PSTN) grames mpenei
paralila me ta ypolipa tilefona tou spitiou. Palh ginete xrish filtrou
gia ejalipsh 8oribwn.

H sindesh tou ADSL modem ginete eite meso USB kalodiou (apefigeto san
diaolos to libanh) eite meso ethernet (xriazese karta diktiou ston
ypologisth sou).

Simiosh. H ethernet 8ira miazei me thn ISDN 8ira tou modem alla den
exoune kamia sxesh metajh tous. Ektos tou oti einai idio to bisma h
kalodiosh einai entelos diaforetikh kai asimbath profanos).

Twra sto an exei USB h ethernet to modem pou dinoune h OTE kai Tellas.
Den jerw na sou pw me bebeotita alla 99.9% einai mono USB. Den jerw
giati alla oi USB siskeyes ADSL einai f8inoteres apo tis antistixes pou
exoun ethernet. Isos epidi kanoune oikonomia kai se 1000 alla simeia
bgazontas ena modem pou nai men doulebei alla katala8os.

Kalitero pou exeis na kaneis einai na promi8eyteis ena kanoniko
(akribotero) ADSL modem apo to emporio eite apo ton idio ton OTE kai na
petajeis sta skoupidia to skoupidi pou erxete me to paketo.

Epidi etsi ki alios h ypostirijh USB ADSL modem se linux den einai kai
toso proxorimenh (gia na mhn poume aniparkth) kai apokliete na breis
drivers gia USB modem idika afou prokite toso ftina komatia....  8-))

Sidhropoylos A8anasios
msx