ADSL

Stavros Giannouris alby at freemail.gr
Thu Jan 13 21:28:29 EET 2005

O/H William Wallace έγραψε:

> Kaneis sas (toulaxiston apo oti katalava) den mou apantise sto vasiko
> erwtima.
>
> To adsl modem pou dinei o isp (eite tellas einai aftos eite otenet
> eite opoiosdipote allos) einai MONO usb i einai kai ethernet?
>
> (Ethernet lew to siriako visma, afto pou exei to netmod telws pantwn.
> Etsi den legetai?)

To kalytero pou exeis na kaneis einai na deis poio dsl modem dinei o
ka8enas kai na to googlareis. Episis, gia na doulepseis me tin ethernet
porta tou, prepei na exeis karta diktyou sto pc sou.
(afto to teleftaio einai oligon trivial, afou ola ta forhta kai polla
desktop exoun mia 10/100 enswmatwmeni, 10/100/1000 esxatws.)