nvidia FPS tweaks

fs admin at www0.org
Thu Jan 13 01:05:50 EET 2005

> Σαφώς και είναι καλό να συζητάμε όλα τα θέματα. Απλά σκεφτόμουν ότι λίγοι
> θα μπορούσαν να βοηθήσουν στο προκείμενο ;) Προσωπικά σε θεωρώ πρωτοπόρο,
> γιατί για παράδειγμα εγώ μετά απο δύο ξεγυρισμένα ξενύχτια παράτησα την
> προσπάθεια να παίξει το Pirates σε wine/winex/cedega-cvs. (δυστυχώς δεν
> μπορώ αυτή τη στιγμή να διαθέσω ούτε τα 15 ευρά που απαιτεί το cedega
> distro). Οπότε η όρεξη για fps-squeezing πείραγμα δε θα μου έρθει σύντομα.
> Και μια που το ξεκινήσμαε, άλλες εμπειρίες υπάρχουν σε σχέση με
> linux-gaming/windows-2-linux gaming klp?

Βασικά, προσωπικά, έχω παρατήσει κάθε προσπάθεια να τρέχω κάτι με
compatibility layers με εξαίρεση ότι παίζει εύκολα out of the box και με
εξαίρεση τους καλούς emulators και απλά κάνω boot σε windows για
συγκεκριμένα παιχνίδια όπως τα αγαπημένα μου point-and-click adventure
games(ναι, ακόμα βγαίνουν τέτοια!).

Τώρα, επειδή το ερώτημα ήταν για FPS tweaks, το linux είναι υπερπλήρες στα
 shooter games(τα οποία έχουν και τις κυριότερες απαιτήσεις σε FPS) εκτός
 και αν είσαι κανένα τρελαμένο παιδάκι που παίζει "ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ". Έχουμε:
 quake1, quake2, quake3, enemy territory, castle wolfenstein, doom3, και
 πολλά άλλα.

ΚΑΙ TUXRACER! :p