nvidia FPS tweaks

Φρίξος Κοψαχείλης tachyon at vivodinet.gr
Wed Jan 12 15:07:11 EET 2005

O/H fs έγραψε:

> Ναι ρε παιδί μου, απλά όλο βλέπω θέματα για servers, modems του
> κόκκαλη, ελληνικά fonts, και είπα να το "spice up a little":P
>
> Άσε που αν αρχίζαμε να λέμε πια θέματα εδώ μέσα δεν είναι απαραίτητο να
> συζητηθούν εδώ μέσα θα βαριόμασταν να διώχνουμε κόσμο.

Σαφώς και είναι καλό να συζητάμε όλα τα θέματα. Απλά σκεφτόμουν ότι
λίγοι θα μπορούσαν να βοηθήσουν στο προκείμενο ;) Προσωπικά σε θεωρώ
πρωτοπόρο, γιατί για παράδειγμα εγώ μετά απο δύο ξεγυρισμένα ξενύχτια
παράτησα την προσπάθεια να παίξει το Pirates σε wine/winex/cedega-cvs.
(δυστυχώς δεν μπορώ αυτή τη στιγμή να διαθέσω ούτε τα 15 ευρά που
απαιτεί το cedega distro). Οπότε η όρεξη για fps-squeezing πείραγμα δε
θα μου έρθει σύντομα. Και μια που το ξεκινήσμαε, άλλες εμπειρίες
υπάρχουν σε σχέση με linux-gaming/windows-2-linux gaming klp?
--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis