open ports με το hotsmtpd και hotwayd

Christos Chatzigiannis Chatzig at med.uoa.gr
Sat Jan 8 18:37:24 EET 2005

Καλησπέρα σε όλη τη λίστα! Πρόσφατα εγκατέστησα τους δύο δαίμονες hotsmtpd και
hotwayd για να έχω πρόσβαση στο λογαριασμό μου στο hotmail απο ένα γραφικό
mail-client. Οι δύο αυτοί δαίμονες 'τρέχουν' (αν έχω καταλάβει καλά) με τη
βοήθεια του xinetd καια αφήνουν ανοιχτά δύο ports (δικιά σου επιλογής, εν
προκειμένω τα 110 και 2500) με τα οποία ο localhost 127.0.0.1 συνδέεται με
την  υπηρεσία τους για να γίνει η δουλειά.....
Με ανησυχεί το θέμα της ασφάλειας αφού αυτά τα δύο port παραμένουν ανοιχτά
και 'άκούνε'...
Στο configuration των δύο δαιμόνων στο /etc/xinetd.d/hotsmtpd και
/etc/xinetd.d/hotwayd έχω θέση την εντολή:
only_from = 127.0.0.1
ουτώς ώστε μόνο το δικό μου μηχανάκι να μπορεί να συνδέεται με το συγκεκριμένο
service.
Φτάνει άραγε αυτό.....;