Cedega questions

Giannis Papadopoulos ipapadop at removethis.inf_dot_uth_dot_gr
Tue Jan 4 15:17:17 EET 2005

fs wrote:
> Όχι:-) Έχω κάνει διάφορα πειράματα με cedega και παλιά με winex, όσα λένε
> στο σάιτ τους ίσως παίξουν καλά και αυτά όχι πάντα τέλεια, τα υπόλοιπα
> μπορεί να μην ξεπεράσουν τον installer. Γενικά αν δε το ψάξεις και δεις
> ότι όλοι τρέχουν κάτι με wine και winex αν δεν είναι ένα απλό
> προγραμματάκι - και αυτά με πολλές εξαιρέσεις - και πας σε παιχνίδια και
> μεγάλα προγράμματα, το πιθανότερο είναι να υπολειτουργούν ή σπανιότερα να
> μην σηκώνονται καν.

Κακό.. Λέω να δοκιμάσω από το cvs της transgaming να δω αν παίζουν αυτά
που θέλω...

> Ε, βασικά να την βάζεις σε ένα αδύναμο μηχάνημα και να στο "δυναμώνει" δεν
> γίνεται, αλλά μάλλον κατάλαβα τι εννοείς.

Εννοούσα να μην έχει όλα εκείνα που δεν χρειάζονται για να παίξεις.

> Αυτό το κάνουν όλες.

My bad, ούτως ή άλλως γίνεται να παίξεις χωρίς opengl?

> Αυτό το κάνουν όλες αν σηκώσεις κάτι σαν το windowmaker.

Ναι αλλά και πάλι είναι σχετικά περίεργος αν τον δεις στην TV.. Εκεί
θέλεις μενού σαν των δορυφορικών δεκτών.

> Έναν wizard μάλλον εννοείς. Εκεί έχει δρόμους πολλούς να περπατήσει το
> linux για να μην τους φοβόμαστε. Είναι ακόμα console based και χλωμό να
> σταματήσει να είναι για τα επόμενα 4+ χρόνια.

Θέλει αρκετά πραματάκια, αλλά μπορεί να γίνει.

> εύκολο, ogle, mplayer.

Ωραίο το ogle...

> καθόλου χλωμό, mplayer.

Δεν το ήξερα αυτό... Θα δοκιμάσω.

> Αυτό δεν το κατάλαβα ακριβώς αλλά μάλλον κατάλαβα τον τρόπο σκέψης σου,
> κάτι σαν "layer desktop" έχεις μάλλον στο μυαλό σου σαν media centre.

Compile from the source... Θα έχεις ένα δεδομένο μηχάνημα για gaming και
θα ξαναπερνάς linux όταν αλλάζεις κάτι.

Κάποιος πρέπει να βγάλει retargetable compilation tool οπωσδήποτε.

> Βασικά όχι απλά είναι εύκολο, όλες οι διανομές τα έχουν έτοιμα σε
> "πακετάκι" ήδη, η ύπαρξη κάθε διανομής έχει αυτό το σκοπό.

Ναι αλλά για δοκίμασε να τρέξεις SuSE για τέτοια πράματα. Σέρνεται. Το
Slack από την άλλη πετάει αλλά ούτε το lm_sensors δεν έχει compiled.

Εκτός αν έχεις κάτι άλλο υπόψην (FC3 και Mandrake δεν δοκίμασα).

> Αλλά εσύ μάλλον εννοείς ότι θες κάποιο "grant unified advanced wizard for
> everything" σαν αυτούς που άρχισε να πετάει στα windows η microsoft.

Όχι προς Θεού θα πέσει φωτιά να με κάψει... Τα σιχαίνομαι αυτά. Αλλά έχω
κουραστεί να ψάχνω και να βάζω μόνος μου ότι χρειάζεται. Θέλω ένα DVD
(δεν με νοιάζει αν θα έχει σαν default κονσόλα ή GUI) αλλά να έχει μέσα
ότι χρειάζεται σε κάποιον για να κάνει το κάρβουνο κονσολοειδές
αντικείμενο. ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΚΕΤΑ!

> [...]
> κονσόλα, και όταν κάποιος ξέρει να την δουλεύει δεν πολυχρειάζεται κάτι
> διαφορετικό για configurations. Αλλά αν θες κάτι που θα το προσεγγίσουν
> όλοι, τότε το linux όπως είναι τώρα θέλει δουλειά.
>
> Επίσης το πρόβλημα είναι εκτός από πρακτικό και.. φιλοσοφικό. Όταν κάποιος
> δεν χρειάζεται κάτι διαφορετικό από ότι υπάρχει τώρα είναι εύκολο να
> αγνοήσει όλους τους άλλους.
>
> Επίσης υπάρχει και η άποψη ότι αν το linux και γενικότερα κάποιο unix-like
> γίνει integraded με guis και wizards τότε θα πάψει να είναι αυτό που είναι
> και θα χάσει πολλά από τα πλεονεκτήματά του.

Δεν νομίζω ότι ένας wizard που θα κάνει πιο εύκολη τη ζωή μας να το
μολύνει. Άλλωστε, όπως και με τα win, αν θες κάτι παραπάνω μπορείς να
πειράξεις (βέβαια όχι και πολλά πράματα αλλά από τα 3.0 ήταν έτσι). Και
σίγουρα ένα linuxbox επιδέχεται περισσοτέρων ρυθμίσεων.

Το καλύτερο linux-based προϊόν που έχω δει λέγεται DreamBox και είναι
ένας πλήρως configurable δορυφορικός δέκτης. Είναι σχετικά φτηνός και
έχει άπειρες δυνατότητες και πολύ καλά wizards (άντε να ρυθμίσεις τα
δορυφορικά με κονσόλα - χάος). Τρέλα είναι. Κάτι τέτοιο θέλω για το PC μου..

Γενικά αισθάνομαι βολικά με την κονσόλα (το YaST το σιχαίνομαι και
προτιμώ να τα κάνω με vi - πηγαίνοντας και κόντρα σε κάποιους που με λεν
ανώμαλο - ονόματα δε λέω, είμαι σίγουρος ότι θα το διαβάσει πάντως :Ρ )
αλλά δεν βάζω slack αφού έχει τα μισά από όσα χρειάζομαι. Άλλες διανομές
δεν έχω δοκιμάσει (παλαιότερα mandrake αλλά δεν μου άρεσε) αφού το SuSE
αναγνωρίζει τα πάντα αμέσως. Γλυκοκοιτάω το ubuntu αλλά πρώτα θα το
δοκιμάσω σε virtual machine.

Το βρήκα... ApeXtreme λέγεται.