Cedega questions

Giannis Papadopoulos ipapadop at removethis.inf_dot_uth_dot_gr
Tue Jan 4 11:51:51 EET 2005

fs wrote:

> Μη προσπαθήσεις πάντως να τρέξεις με κρασιά/cedegες κτλ DOS παιχνίδια
> γιατί εκεί θα χρειαστείς το DOSemu.
>
> Επίσης αν μιλάμε για  DOS παιχνίδια με το engine scumm για τα
> adventures(όπως Broken  Sword I και ΙΙ, Day of the Tentacle, Sam and Max
> κτλ) παρατάς και το DOSemu και πας σε scummvm.  (για την ακρίβεια και οι
> windows xp users με scummvm τα παίζουν αυτά πλέον).

Θα γίνω πιο συγκεκριμένος.. Στο μηχανάκι (που είναι ΜΑΠΑ και δεν
πρόκειται να γίνει πιο γρήγορο - λόγω πόρων) παίζουν καλά το Worms World
Party(υποστηρίζεται από cedega) και μερικά ROMS mame...

Εφόσον υπάρχει το advance-mame είμαι καλυμμένος από την μία μεριά (do
not forget - χρησιμοποιώ TV)... Από την άλλη όμως μια και δεν μπαίνουν
XP στο κάρβουνο και φτάνει με τα 98 θέλω να βάλω κάποιο emulation...

Μεταξύ μας, δεν ξέρω αν αξίζει να δώσω 15$ για ένα παιχνίδι που
καινούριο να το πάρω έχει τόσα...

To Wine θα παίξει καλά;

Πάντως θα ήταν ενδιαφέρουσα μια διανομή βελτιστοποιημένη για gaming που
θα την βάζεις σε ένα PC (δυνατό ή αδύναμο) και θα στο κάνει κάτι σαν
Playstation. Εξηγούμαι:

1) Θα προσφέρει όλες τις απαραίτητες libs για ήχο, γραφικά..
2) Θα έχει ελαφρύ window manager με ευανάγνωστα γράμματα και εικονίδια
για τηλεόραση (το Windows Media Center είναι στο σωστό δρόμο - μην
αρχίσετε flame plz)...
3) Δυνατότητες autoplay dvd και αυτόματης εγκατάστασης και ρύθμισης
παιχνιδιών (αυτό θέλει ζόρι και έναν daemon, αλλά σιγά-σιγά μπορεί να
γίνει)...
4) DVD support (ταινίες)
5) mp3/ogg/wma(χλωμό) support
6) Θα είναι βελτιστοποιημένο στο εκάστοτε μηχάνημα (like Gentoo)
7) Δεν πειράζει να έχει και κανένα CUPS, gcc αλλά σε λογικά πλαίσια

Τα παραπάνω υπάρχουν αλλά είναι μόνα τους και όχι μαζεμένα σε ένα
πακετάκι και σίγουρα όλοι δεν μπορούν να κάνουν μια διανομή από μόνοι
τους.. Επίσης λείπουν τα εργαλεία για αυτοματοποίηση...

Είχα ακούσει πως η Via πήγε να κάνει κάτι αντίστοιχο (με Windows) αλλά
δεν ξέρω πόσο έπαιξε...