Αργό μηχάνημα χωρίς λόγο

fs admin at www0.org
Sun Jan 2 06:40:03 EET 2005

On Sun, 02 Jan 2005 01:53:31 +0200, Giannis Papadopoulos wrote:

> Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα... Το καθένα από μόνο του ΔΕΝ φαίνεται να
> έχει πρόβλημα...
>
> To TuxRacer παίζει καλά...
>
> To KDE καθυστερεί υπερβολικά να σηκωθεί όπως και τα παράθυρα του να
> ανοίξουν...
>
> Το eclipse καθυστερεί κανένα 2λεπτο (αλλά ούτως ή άλλως δεν παίζει και
> πολύ γρήγορα σε οποιοδήποτε μηχάνημα)...
>
> Αρχίζω να υποπτεύομαι ότι η mobo κάνει καμιά πατάτα και πηγαίνει τόσο
> χάλια...
>
> Καλή χρονιά!

Ε βασικά, αν κάνει κάποιος σοβαρά test και δει ότι οι επιμέρους
λειτουργίες δεν έχουν πρόβλημα μετά μάλλον σκέφτεσαι μήπως κάτι δεν πάει
καλά με τον scheduler του kernel ή απλά το distribution δίνει ότι να' ναι
nice values στα προγράμματα που τρέχουν. Πρέπει να υπάρχει ένα
"preemtible" option στα νέα kernel που το κάνουν ομαλότερο στη λειτουργία
για desktop χρήση. Γενικότερα όμως θα πρότεινα α) Ποτέ compile το kernel
αν δεν είσαι προγραμματιστής του kernel ή των modules του και διανομή
είναι σοβαρή (σε αντίθεση με τη μόδα που έρχεται ο άλλος μετά από μια μέρα
χρήσης και πετάγονται δέκα άτομα "ΤΙ!? δεν έκανες ακόμα compile το
kernel;") και β) Γίνε σίγουρος ότι κάτι άλλο δεν φταίει γιατί χλωμό να
είναι απλά το "preemtible" option, συνήθως είναι δύσκολο να δει
οποιοσδήποτε διαφορά.