Αργό μηχάνημα χωρίς λόγο

Giannis Papadopoulos ipapadop at removethis.inf_dot_uth_dot_gr
Sun Jan 2 01:53:31 EET 2005

fs wrote:

> Βασικά δεν είπε *ΤΙ* είναι αργό. Οι υπολογιστές δεν είναι καροτσάκια που
> είτε πάνε αργά είτε πάνε γρήγορα ;-) Αργεί ο σκληρός; Αργούν οι
> λειτουργίες της cpu; Αργεί το 3d accelaration. Αργεί έναν συνδυασμός ή
> απλά δεν ξέρεις αν είναι συνδυασμός; (π.χ. αργεί το kde να σηκωθεί και δεν
> ξέρεις αν είναι σκληρός ή cpu ή και τα δύο)
>
> Καλή χρονιά BTW! :-)

Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα... Το καθένα από μόνο του ΔΕΝ φαίνεται να
έχει πρόβλημα...

To TuxRacer παίζει καλά...

To KDE καθυστερεί υπερβολικά να σηκωθεί όπως και τα παράθυρα του να
ανοίξουν...

Το eclipse καθυστερεί κανένα 2λεπτο (αλλά ούτως ή άλλως δεν παίζει και
πολύ γρήγορα σε οποιοδήποτε μηχάνημα)...

Αρχίζω να υποπτεύομαι ότι η mobo κάνει καμιά πατάτα και πηγαίνει τόσο
χάλια...

Καλή χρονιά!