OpenOffice.org needs you

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Sat Feb 26 11:38:22 EET 2005

DJ Art wrote:

> Τσ τσ τσ .....
>
> Όταν μία βάση δεδομένων είναι γραμμένη εξ' ολοκλήρου σε java και ξαφνικά
> ενσωματώνεται στο Sun Openoffice, νομίζω πως δεν χρειάζεται κανείς να
> αναφέρει λόγους και αιτίες για την επιλογή. Το πράγμα μιλάει από μόνο
> του.

Έχω παρακολουθήσει απ'την αρχή τη συζήτηση για την επιλογή της βάσης
δεδομένων που θα έμπαινε και δεν είναι τα πράγματα έτσι όπως τα
φαντάζεσαι. Η πρώτη επιλογή ήταν η SQLite. Ένα από τα ζητούμενα ήταν να
υποστηρίζεται πλήρως το Unicode.

Στο κάτω κάτω, η HSQLDB τρέχει και σε άλλες free μηχανές (του καφέ)
εκτός απ'αυτήν της SUN.

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr
Skype VOIP Phone: mchris21