Voithia me rithmisi footer se Exim mail-server !!!!!

Argiris Mokios amok at auth.gr
Tue Feb 22 08:38:55 EET 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Που κολλάει τώρα αυτό; Αν δεν παρείχες `email μέσω Outlook' δηλαδή δε
> θα χρειαζόταν να προσθέτεις footer στα email του κόσμου; Μήπως θες να
> πεις ότι παρέχεις πρόσβαση στα email των χρηστών μέσω POP3;

Το ξέρω ότι είμαι off topic αλλά δεν μπορούσα να αντισταθώ....
Καταλαβαίνω κάποιος να στέλνει μυνήματα στη λίστα κατά τις 3-4π.μ
(προφανώς δεν έσβησε ακόμα από την  προηγούμενη μέρα), αλλά το να
κάνει post στις 7:17 αυτό είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον!

Καλά θα μου πεις τώρα.."κοίτα με τι ασχολείται το άτομο"

Καλημέρα :-)