Voithia me rithmisi footer se Exim mail-server !!!!!

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 22 07:17:05 EET 2005

On 2005-02-21 20:54, Symeonidis Alexandros <admin at yourmail.gr> wrote:
> distixos prepi na blexo me footers ke mime...
>
> parexw mail ke mesw outlook...

Που κολλάει τώρα αυτό;  Αν δεν παρείχες `email μέσω Outlook' δηλαδή δε
θα χρειαζόταν να προσθέτεις footer στα email του κόσμου;  Μήπως θες να
πεις ότι παρέχεις πρόσβαση στα email των χρηστών μέσω POP3;

Ασε που αυτό το οποίο σκέφτηκες ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ σωστά όταν εγώ κάνω
dial-up μέσω OTEnet, κατεβάσω τα email μου μέσω POP3 και στείλω τις
απαντήσεις μέσω SMTP connection στο `mailgate.otenet.gr'.

Υ.Γ:	Σου προτείνω να πάψεις να ζαλίζεις τη λίστα με το θέμα, αφού
έχεις ήδη πάρει απαντήσεις.  Όσο συνεχίζεις, αναμασώντας ξανά και ξανά
τα ίδια πράγματα (ναι το διάβασα, αλλά πείτε μου τι να κάνω), τόσο
περισσότερο γίνεται προφανές ότι είσαι διαχειριστής ενός email service
ενώ δεν έχεις ιδέα από email services.  Αυτό είναι η χειρότερη
δυσφήμιση που μπορείς να κάνεις στο `yourmail.gr'.