WYSIWIG html editor

Neon Absentius absent at sdf.lonestar.org
Fri Feb 18 18:58:36 EET 2005

Την Παρασκευή, 18 Φεβ. 2005 ώρα 06:36:16PM, fs τάδε έφη:

> Αν φτιάξεις ένα site που απευθύνεται σε κοινό που δεν έχει καμία ιδιαίτερη
> σχέση με υπολογιστές που αυτό προφανώς θα σημαίνει αυτή την εποχή: "70%
> internet explorer, 30% firefox", δεν θα τσεκάρεις το site σου σε αυτούς
> τους 2 browsers?

> Μη κοροϊδευόμαστε. Εγώ πάντως το λέω, πρώτα θα κοιτάξω σε αυτά τα άσχετα
> με υπολογιστές sites να φαίνονται καλά σε internet explorer, mozilla και
> firefox και μετά όλα τα άλλα.
>
> Γιατί; Γιατί αυτή είναι η πρακτική αξία του site: *να φαίνεται*,

Εξαρτάται πως το εννοείς αυτό και από τι είδους ιστοσελίδας θέλεις
να φτειάξεις. ΚΤΓΜ, η αξία της ιστοσελίδας είναι στην πληροφορία που
μεταδίδει. Εντάξει σημαντικό και το περιτύλιγμα αλλά νομίζω ότι το
βασικό είναι το περιεχόμενο. Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο αυτή η αξία
είναι πρακτική ή τι ακριβώς σημαίνει πρακτική στο συγκεκριμένο
κόντεξτ.

Πάντως καμιά φορά βλέπω κάτι φριχτές οπτικά ιστοσελίδες και μετά
συνειδητοποιώ ότι κατά πάσα πιθανότητα ο/η δημιουργός τους
χρησιμοποίησε κάνα WYSIWYG να τις φτειάξει. Και αυτή η
συνειδητοποίηση τις κάνει πιο καταθλιπτικές.

> όχι να ευχαριστήσω το "rfc police".

Μακριά από μένα η επιθυμία να ευχαριστήσω οποιουδήποτε είδους αστυνομία.

--
Charity in capitalism is like urinating to extinguish a forest fire.
    -- Neon Absentius