WYSIWIG html editor

fs admin at www0.org
Fri Feb 18 18:36:16 EET 2005

On Fri, 18 Feb 2005 14:30:19 +0000, Neon Absentius wrote:

> Εφόσον δεν ξέρεις τι οθόνη ή τι μπράουζερ χρησιμοποιεί ο επισκέπτης
> της ιστοσελίδας σου και πως αυτός ο μπράουζερ θα κάνει render τα διάφορα
> στοιχεία, όχι μόνο δεν ξέρεις αλλά ούτε καν *μπορείς* να ξέρεις τι θα
> δει ο επισκέπτης σου. Εκτός βέβαια και αν γράφεις την ιστοσελίδα για τον
> εαυτό σου και τον μπράουζερ σου μόνο. Τότε όμως γιατί να την βάλεις στο
> διαδίκτυο;

Αν φτιάξεις ένα site που απευθύνεται σε κοινό που δεν έχει καμία ιδιαίτερη
σχέση με υπολογιστές που αυτό προφανώς θα σημαίνει αυτή την εποχή: "70%
internet explorer, 30% firefox", δεν θα τσεκάρεις το site σου σε αυτούς
τους 2 browsers?

Μη κοροϊδευόμαστε. Εγώ πάντως το λέω, πρώτα θα κοιτάξω σε αυτά τα άσχετα
με υπολογιστές sites να φαίνονται καλά σε internet explorer, mozilla και
firefox και μετά όλα τα άλλα.

Γιατί; Γιατί αυτή είναι η πρακτική αξία του site: *να φαίνεται*, όχι να
ευχαριστήσω το "rfc police".