WYSIWIG html editor

fs admin at www0.org
Fri Feb 18 18:43:00 EET 2005

On Fri, 18 Feb 2005 09:39:12 +0200, Giannis Papadopoulos wrote:

> Και επειδή δεν είμαι ούτε γραφίστας ούτε αρτίστας, δεν μπορώ να φανταστώ
> πως μπορεί να μοιάζει ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που κάνω στα τυφλά στο vi.
>
> Τέλος, η HTML είναι ίσως η μόνη γλώσσα που ταιριάζει ακριβώς το WYSIWYG.

Κοίτα, δεν είναι τόσο δύσκολο όταν δεν μπλέξεις με περίεργα wrapping
εικόνων, πολλά tables και τα λοιπά.

π.χ. αν δεις το http://www0.org πρώτη σελίδα, την είχα κάνει στο vim
αρχικά, άσχετα ότι την πειράζω πλέον με το mozilla editor για κέρδος
χρόνου. Αν την δεις, δεν έχει τίποτα το αξιοπερίεργο, και το να την
"φανταστείς" είναι πολύ εύκολο.

Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν και άνθρωποι που μπορούν να γράψουν το
amazon.com στο χέρι, αλλά αυτοί είναι μάλλον από άλλο πλανήτη ή είναι 100%
full-time web designers.