WYSIWIG html editor

Giannis Papadopoulos ipapadop at remove_this.inf.uth.gr
Fri Feb 18 09:39:12 EET 2005

Steve Stavropoulos wrote:
>  Einai profanes oti pote den exeis katsei na ftia3ei otidhpote se html me
> to xeri. To na ftia3eis thn html/css sou me to xeri sto vim, einai poly
> poio eykolo apo to na paideyese me programmata gia hli8ious, opws to
> dreamweaver. H HTML _ek fysews_ DEN einai WY(W)IWYG glwssa kai ka8e
> prospa8eia na ftiaxtei wysiwyg programma gia ayth, einai katadikasmenh na
> paragei hli8ia programmata gia hli8ious xrhstes.
>  Den mporw na katalabw giati fainete toso bouno se kapoious to na katsoun
> na grapsoun ligh html kai ligo css, eidika otan hdh grafoun se LaTeX...
> [...]

Ο κόσμος πάει μπροστά όχι πίσω...

Ναι το παραδέχομαι, προτιμώ κονσόλα για copy/delete κλπ κλπ

Αλλά μου φαίνεται τελείως εκτός πραγματικότητας

1) να σερφάρω με lynx ή οτιδήποτε άλλο (αν και το έχω δοκιμάσει)

2) να στέλνω/λαμβάνω e-mail με pine (το έχω δοκιμάσει και αυτό)

3) να γράφω κώδικα C και ιδιαίτερα Java με vi

4) να κάνω σελίδες html που δεν θέλω να έχουν τίποτα ιδιαίτερο (δηλ.
είναι απλώς πίνακες, εικόνες κείμενο κλπ. και όχι τίποτα cgis ή άλλου
είδους script) με το χέρι. Είναι τουλάχιστον διπλάσιος χρόνος, συν του
ότι είναι απίστευτα βαρετό να γράφεις html με το χέρι.

Δεν είναι φόβος... Και ναι, είχα ξεκινήσει με το χέρι, αλλά είδα ότι με
το dreamweaver - που ναι, μπορεί να είναι για χαζούς, αλλά εγώ νιώθω πιο
έξυπνος που έχασα λιγότερο χρόνο να κάνω html από τότε που το
χρησιμοποιώ - έκανα περισσότερα σε λιγότερο χρόνο.

Και επειδή δεν είμαι ούτε γραφίστας ούτε αρτίστας, δεν μπορώ να φανταστώ
πως μπορεί να μοιάζει ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που κάνω στα τυφλά στο vi.

Τέλος, η HTML είναι ίσως η μόνη γλώσσα που ταιριάζει ακριβώς το WYSIWYG.