Πρόβλημα με RAID SATA κατά την εγκατάσταση των SUSE 9.2

vandervagos vandervagos at gmail.com
Mon Feb 14 22:32:59 EET 2005

Γεια σας,

Είμαι αρκετά χρόνια χρήστης windows και πήρα την απόφαση επιτέλους να
ασχοληθώ με το Linux.

Να σας ενημερώσω αρχικά για το hardware του υπολογιστή μου.
Mobo: Gigabyte 7N400 Pro 2
Athlon 2600+
2x 512MB Ram PC 3200
2x160GB SATA Maxtor 6Y160M0
Chipset για SATA και RAID: Silicon Image sil3112A controller

Κατέβασα από το site της Novell τα SUSE 9.2 eval version
(http://www.novell.com/products/linuxprofessional/downloads/suse_linux/index
.html)

Κάνοντας λοιπόν boot από το DVD βγαίνει η αρχική οθόνη και διαλέγω
installation. Μετά φορτώνει κάποια πράγματα και στο τέλος πάει να ξεκινήσουν
οι επιλογές της εγκατάστασης. Αρχικά διαλέγω την γλώσσα και μετά μου βγάζει
το εξής μήνυμα:

Error
WARNING: This system has at least one hard disk with a RAID configuration
presented by the BIOS as RAID that is in fact a software RAID. The following
disks were detected as a part of such a RAID:

/dev/sda /dev/sdb

The Linux kernel 2.4 supported some of these systems (like Promise Fast
Track and High Point Rocket Raid), but the Linux kernel 2.6 does not support
them at all.

If you install onto these disks, your RAID configuration and any data on the
RAID will be lost. Refer to http://portal.suse.com to learn how to migrate a
Linux software RAID

Διάβασα αρκετά forum που αναφέρουν λύσεις σε παρόμοια προβλήματα και HOWTOS
αλλά δεν κατάλαβα τίποτα γιατί είμαι τελείως άσχετος με το όλο θέμα.
Ουσιαστικά ρωτάω:
1) Υπάρχει λύση ώστε να μην αλλάξει τίποτα στον υπολογιστή μου; Γιατί τα
δεδομένα μου είναι περίπου 200GB και δεν μπορώ να κάνω Back up
2) Αν τα διαγράψω όλα πως θα δουλεύει το Linux σε RAID; Και θα μπορώ να έχω
και windows σε ταυτόχρονα σε RAID;

Σας ευχαριστώ πολύ για την
κατανόηση και την υπομονή σας.