suse 9.2+network

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Fri Feb 11 16:24:53 EET 2005

On Friday 11 February 2005 16:00, george wrote:
> Καλησπερα στη λιστα.
> αντιμετωπιζω το εξης προβλημα.
> εχω δυο pc με linux 9.2,συνδεση με dsl, το ενα εχει δυο καρτες
> δικτυου(η μια ειναι η διεπαφη με το dsl modem και η αλλη για το
> εσωτερικο δικτυο. Η καρτα για την διεπαφη παιρνει αυτοματα ip(οταν το
> βαζω χειροκινητα δεν εχω internet)
> η αλλη εχει το 192.168.1.2/255.255.255.224,το αλλο μηχανημα εχει
> 192.168.1.5/255.255.255.224.
> Το μηχανημα με τις δυο καρτες εχει κανονικα ιντερνετ, το αλλο μονο
> μεσω squid.
> παρεπιπτωντος οτι αφορα την επικοινωνια μεταξυ των δυο υπολογιστων
> [...]

http://www.faqs.org/docs/linux_network/x-087-2-masq.configuration.html

Εν ολίγοις:

[0] Λες στο μηχάνημα που είναι συνδεμένο με το ADSL modem να παίξει το
ρόλο του router με ένα echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward

[1] Του λες να κάνει NAT (Network Address Translation) για οτιδήποτε
πάει να φύγει από την εξωτερική του κάρτα (υποθέτουμε eth0) με:
# iptables -t nat -P POSTROUTING DROP
# iptables -t nat -A POSTROUTING -o eth0 -j MASQUERADE

Πάνω κάτω αυτά.

-Α