suse 9.2+network

george tzaveg at vivodinet.gr
Fri Feb 11 16:00:47 EET 2005

Καλησπερα στη λιστα.
αντιμετωπιζω το εξης προβλημα.
εχω δυο pc με linux 9.2,συνδεση με dsl, το ενα εχει δυο καρτες δικτυου(η
μια ειναι η διεπαφη με το dsl modem και η αλλη για το εσωτερικο δικτυο.
Η καρτα για την διεπαφη παιρνει αυτοματα ip(οταν το βαζω χειροκινητα δεν
εχω internet)
η αλλη εχει το 192.168.1.2/255.255.255.224,το αλλο μηχανημα εχει
192.168.1.5/255.255.255.224.
Το μηχανημα με τις δυο καρτες εχει κανονικα ιντερνετ, το αλλο μονο μεσω
squid.
παρεπιπτωντος οτι αφορα την επικοινωνια μεταξυ των δυο υπολογιστων
γινεται κανονικα(πχ
βλεπω και διαβαζω κοινοχρηστα αρχεια).
εχω κανει ολα οσα αναφερονται manual ths suse , αλλα δε βλεπω απ'
ευθειας internet.
ελπιζω να περιεγραψα το προβλημα αρκετα αναλυτικα,ευχαριστω εκ των προτερων.