Φορητοί υπολογιστές και LINUX

chomwitt chomwitt at yahoo.gr
Thu Feb 10 19:33:15 EET 2005

Andreas Chalkias wrote:
> Καλησπέρα σε όλους!
>
> Θέλω να αγοράσω φορητό υπολογιστή και να εγκαταστήσω LINUX, αλλά έχω
> αμφιβολίες αν όλα τα περιφερειακά θα αναγνωριστούν.
>
> Μήπως γνωρίζετε κάποια μαγαζιά τα οποία πουλάνε φορητούς με LINUX ήδη
> εγκατεστημένα ή έστω κατά παραγγελία στην Ελλάδα?
>
> Ίσως ακόμη αν γνωρίζατε κάποιον τεχνικό από μαγαζί ο οποίος να ήταν
> "ανοιχτόμυαλος" όσων αφορά λειτουργικά συστήματα πέρα των WINDOWS ώστε να
> έκανε εγκατάσταση LINUX από live CD (όπως το MandrakeMove) θα μου ήταν αρκετό
> για να προβώ στην αγορά φορητού!!
>
> Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας,

> [...]
Η γνώμη μου είναι  να πάρεις ΙΒΜ Thinkpad
ανεξάρτητα από το αν βρεις περιστασιακή πρόχειρη υποστήριξη
για το τάδε μοντέλο για λινουξ.

Είναι αποδεδειγμένα οι φορητοί με το καλύτερο Documentation on-line,
Hardware-maintance-manuals, parts-lists ,και ότι ποθείς.
Οπότε και αν δυσκολευτείς να δεις πx μερικά περιφερειακά μέσα
από GNU/Linux τουλάχιστον θα βρείς για ποιό chipset ψάχνεις driver.
Δες μόνό σου μερικά site ,για να δεις.Δεύτερη επιλογή Dell.
Και ας μην ξεχνάς ότι 50% των φορητών φτιάχνονται από 5-6 πολυεθνικές
της Ταιβαν.Οπότε μην κολλάς στο brandname ,κατά μεγάλη πιθανότητα
ενας hp,acer,ibm να βγήκαν από τον ίδιο κατασκευαστή.

http://www.arima.com.tw/
http://www.compal.com/index_en.htm
http://www.clevo.com.tw/
http://www.quanta.com.tw/e_default.htm
etc
(δες τα συννημένα για να καταλάβεις)

Επίσης δες το βιβλίο του Scott Mueller για φορητούς.