Αλογοσκούφης

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Thu Feb 10 22:51:38 EET 2005

Nikos Kanellopoulos wrote:

> Βελτιώσεις; Όπως;;

Κάθε χέρι θα έχει 51 δάκτυλα έτσι ώστε να σχηματίζουν 102 δάκτυλα σε
διάταξη QWERTY en_US keyboard. 2-3 δάκτυλα θα είναι νεκρά για να έχει
Dead Keys :-) Ένα τρίτο χέρι από δεξιά είναι απαραίτητο για χρήση
ποντικιού (ελπίζω να μη μου βγει αριστερόχειρας). Ειδικά ενισχυμένα
οπίσθια γιατί η πολλή ενασχόληση με computer φέρνει ζοχάδες. Κύστη 8
λίτρων για μεγαλύτερη αυτονομία (να μην τρέχει μετά από κάθε μπύρα στην
τουαλέτα). Ίσως θα ήταν χρίσημο ένα 4ο χέρι για μπύρες και τσιγάρα.

Ricudi Reloaded.

Αν έχεις καμμιά δημιουργική ιδέα πάνω στο θέμα να την ακούσω.

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr
Skype VOIP Phone: mchris21