M$ keyboard και linux

George Billios gbil_no_spam at otenet_no_spam.gr
Thu Feb 10 20:26:10 EET 2005

Καλησπέρα, έχω πάρει ένα MS keyboard το οποίο έχει κάποια παραπάνω
πλήκτρα (μόλις 20) αλλά δεν δουλεύουν όλα κάτω από linux, και όταν λέω
δεν δουλεύουν εννοώ ότι ούτε με το xev φαίνεται κάποιο keycode ούτε με
το showkey ούτε ο kernel πετάει κάποιο μήνυμα για άγνωστο keycode. Η
σύνδεση είναι μέσω USB και από τα λίγα που διάβασα στο internet φαίνεται
ότι άλλους κωδικούς στέλνει το πληκτρολόγιο όταν συνδέεται μέσω USB και
άλλους μέσω PS/2. Δυστυχώς δεν μπορώ να το συνδέσω μέσω PS/2 καθώς το
laptop μου δεν έχει.
Παρατήρησα όμως ότι αν κάνω cat στο /dev/input/event4 τότε όταν πατάω
ένα από τα πλήκτρα που δεν εμφανίζουν keycode, εκεί εμφανίζουν κάποιο
μήνυμα τουλάχιστον. Αν όμως βάλω στο Input section του xorg.conf σαν
device για το πληκτρολόγιο το /dev/input/event4 τότε κάτω από Χ
δουλεύουν ανάκατα τα πλήκτρα.
Γενικά έχω μπερδευτεί αρκετά. Μήπως έχει κανείς κάποια ιδέα γιατί
σπάζομαι όταν κάτι δεν δουλεύει στον υπολογιστή μου (και θα πάνε και
τσάμπα τα έξτρα λεφτά που κοστίζουν τα 20 πλήκτρα αυτά!).