Αλογοσκούφης

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Thu Feb 10 02:46:40 EET 2005

On Wednesday 09 February 2005 21:00, Steve Stavropoulos wrote:

>  Htan dolwma gia na anagnwristoun kapoioi kollhmenoi an8rwpoi pou einai
> yper ths ka8arothtas ths ellhnikhs glwssas, ths ellhnikhs fylhs kai allwn

Δεν υπάρχει ελληνική φυλή. Αυτό αποτελεί επικίνδυνη αντίληψη.

Κακό πράγμα η άγνοια και ίσως άρχισες να καταλαβαίνεις
ότι δεν έπιασες το πνεύμα των όσων είπα. Δεν μου προξενεί εντύπωση
ότι έχεις λυμένο το ζωνάρι για καυγά, είναι τόσο συχνό εδώ μέσα.
Αλλά βρες άλλον να παίξεις, εγω είμαι πολύ ώριμος για σένα.

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.astraka.net