Αλογοσκούφης

fs admin at www0.org
Tue Feb 8 16:31:29 EET 2005

On Tue, 08 Feb 2005 15:49:18 +0200, Παναγιώτης Κρανιδιώτης wrote:

> Όπα λάθος εννόησες. Ακριβώς αυτό δεν λέω. Γιατί πρέπει οποιαδήποτε ανάμιξή
> μας με politics να έχει να κάνει με αντίδραση ή διαμαρτυρία; Αντιθέτως η
> παραπάνω είδηση ίσως θα πρέπει να μας κάνει να ενδυναμώσουμε κάποιες
> εκδηλώσεις ή ημερίδες που γίνονται σχετικά με το linux και βέβαια να
> προσκαλέσουμε και εμείς με την σειρά μας μέλη του πολιτικού και του
> βιομηχανικού χώρου. Αυτό θέλω να πώ. Για να γίνει αυτό θα πρέπει εμείς που
> ασχολούμαστε λίγο παραπάνω να οργανώσουμε τέτοιες εκδηλώσεις και να τις
> υποστηρίξουμε.

Συμφωνώ. Επίσης να προτείνω ότι καμιά φορά άμεσες συζητήσεις με
κυβερνητικά πρόσωπα είναι καλύτερες από της εκδηλώσεις. Οι εκδηλώσεις
είναι "ελάτε να μας δείτε".

Το "έλα να σου δείξω εδώ κύριε βουλευτά, σύμβουλε του υπουργού πως θα
γλιτώσεις χρήματα απ' τον Υπουργό τώρα που προσπαθεί να δείξει καλό
πρόσωπό και όμορφο προϋπολογισμό" είναι καμιά φορά καλύτερο. Εξαρτάται
απ' τις συγκυρίες, τις γνωριμίες και την "συζητησιμότητα" του άλλου αλλά
γιατί όχι;

Μάλιστα λέω πως μία "αποστολή" 2 ατόμων του hellug με μαύρα κοστούμια και
μαύρο γυαλί στα σχετιζόμενα υπουργία σε στυλ "Mr anderson, ξέρω πως θα σε
ξελασπώσω από το έλλειμμα" ίσως να είχε καλό αποτέλεσμα. Πλάκα κάνω, αλλά
πόσο διαφέρει απ' την πραγματικότητα; ;-)