Αλογοσκούφης

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Wed Feb 9 16:15:32 EET 2005

CosmoStation wrote:

> To provlhma einai na vre8oun 1000 sysadmins pou na 8eloyn na
> doulepsoun sto dhmosio 'h na vre8oun 1000 sysadmins sthn Ellada?

To provlhma einai pws osa exoun anafer6ei sto sygkekrimeno thread einai
sth sfaira ths fantasias kai gia kapoious h prow6hsh tou Linux se
kratiko epipedo einai eksairetika aplh kai eykolh douleia. Sto
genikotero xalaro pnevma pou diakrinei th lista amolaei o ka6enas mia
malakia aploustevwntas me eksairetikh afeleia tis katastaseis kai
parousiazei lyseis praktika anefarmostes.

Me apla logia ayta pou lete den ginontai ki an telika orismenoi nomizoun
pws einai toso eykola ta pragmata as pane sto DS na kata6esoun sxedio
drashs na mh xanoume kai thn wra mas.