Φορητοί υπολογιστές και LINUX

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Wed Feb 9 02:25:48 EET 2005

On Wednesday 09 February 2005 02:12, Andreas Chalkias wrote:
> Καλησπέρα σε όλους!
>
> Θέλω να αγοράσω φορητό υπολογιστή και να εγκαταστήσω LINUX, αλλά έχω
> αμφιβολίες αν όλα τα περιφερειακά θα αναγνωριστούν.

Γενικά καλή πηγή για τέτοιες απαντήσεις είναι το site
http://www.linux-on-laptops.com/

Βρες ένα μοντέλο που λέει πως υποστηρίζεται τέλεια, δες τις εμπειρίες
άλλων χρηστών, και αγόρασε ανάλογα.

> Μήπως γνωρίζετε κάποια μαγαζιά τα οποία πουλάνε φορητούς με LINUX ήδη
> εγκατεστημένα ή έστω κατά παραγγελία στην Ελλάδα?

Τσου.

> Ίσως ακόμη αν γνωρίζατε κάποιον τεχνικό από μαγαζί ο οποίος να ήταν
> "ανοιχτόμυαλος" όσων αφορά λειτουργικά συστήματα πέρα των WINDOWS
> ώστε να έκανε εγκατάσταση LINUX από live CD (όπως το MandrakeMove) θα
> μου ήταν αρκετό για να προβώ στην αγορά φορητού!!

http://www.rise.gr/Rise_Gr.html

Αυτοί εδώ λένε πως κάνουν εγκατάσταση Linux (ώπα!), και γενικά φαίνονται
ανοιχτόμυαλοι άνθρωποι (τουλάχιστον στο κατάστημα Πεύκης με το οποίο
έχω λίγο πάρε-δώσε).

Μια ερώτηση δε βλάπτει.

-Α