Φορητοί υπολογιστές και LINUX

Andreas Chalkias grlinux at karpathian.com
Wed Feb 9 02:12:23 EET 2005

Καλησπέρα σε όλους!

Θέλω να αγοράσω φορητό υπολογιστή και να εγκαταστήσω LINUX, αλλά έχω
αμφιβολίες αν όλα τα περιφερειακά θα αναγνωριστούν.

Μήπως γνωρίζετε κάποια μαγαζιά τα οποία πουλάνε φορητούς με LINUX ήδη
εγκατεστημένα ή έστω κατά παραγγελία στην Ελλάδα?

Ίσως ακόμη αν γνωρίζατε κάποιον τεχνικό από μαγαζί ο οποίος να ήταν
"ανοιχτόμυαλος" όσων αφορά λειτουργικά συστήματα πέρα των WINDOWS ώστε να
έκανε εγκατάσταση LINUX από live CD (όπως το MandrakeMove) θα μου ήταν αρκετό
για να προβώ στην αγορά φορητού!!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας,

Ανδρέας