Αλογοσκούφης

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Tue Feb 8 15:15:29 EET 2005

On Tue, 08 Feb 2005 13:01:04 +0200, Nikos Kabitakis <kabitak at csd.uoc.gr>
wrote:

> Ας μην παραβλέπουμε την ενδεχόμενη άγνοια της κυβέρνησης ως προς το θέμα
> linux. Τέτοιες περιστάσεις νομίζω θα πρέπει να είναι αφορμές για τους
> συλλόγους χρηστών linux να στέλνουν επίσημες επιστολές προς τους
> αρμόδιους, ενημερώνοντας τους για την κατάσταση στο χώρο των OS και
> αναφέροντας παραδείγματα που ακολούθησαν πολύ άλλοι φορείς παγκοσμίως.
> Είναι επίσης ευκαιρία για τους συλλόγους να γνωστοποιήσουν την ύπαρξή
> τους και να αποδείξουν ότι οι ίδιοι και γενικότερα η κοινότητα του linux
> είναι και ενεργοί πολίτες και όχι απλά μια ομάδα από ανθρώπους
> [...]

Για αυτό λοιπόν θα κάνω έκκληση στα μέλη αυτής της λίστας να βοηθήσουν το
νέο ΔΣ του hellug και να αρχίσουν να ενημερώνονται - δραστηριοποιούνται
και στα politics ζητήματα ώστε να αποκτήσουμε το κύρος που χρειάζεται στην
ευρεία μάζα των χρηστών Η/Υ. Εμπρός λοιπόν.

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org