Αλογοσκούφης

Nikos Kabitakis kabitak at csd.uoc.gr
Tue Feb 8 13:01:04 EET 2005

Ας μην παραβλέπουμε την ενδεχόμενη άγνοια της κυβέρνησης ως προς το θέμα
linux. Τέτοιες περιστάσεις νομίζω θα πρέπει να είναι αφορμές για τους
συλλόγους χρηστών linux να στέλνουν επίσημες επιστολές προς τους
αρμόδιους, ενημερώνοντας τους για την κατάσταση στο χώρο των OS και
αναφέροντας παραδείγματα που ακολούθησαν πολύ άλλοι φορείς παγκοσμίως.
Είναι επίσης ευκαιρία για τους συλλόγους να γνωστοποιήσουν την ύπαρξή
τους και να αποδείξουν ότι οι ίδιοι και γενικότερα η κοινότητα του linux
είναι και ενεργοί πολίτες και όχι απλά μια ομάδα από ανθρώπους
κολημένους 24/7 πάνω στην οθόνη τους.

Νίκος.