Osoi endiaferontai na sthsoun systhma panw stis nees platformes read in.

Iakwbos Triantafilloy ewsforos at styx.irc.gr
Thu Feb 3 10:07:39 EET 2005

Giorgos Keramidas wrote:

>On 2005-02-02 17:56, Iakwbos Triantafilloy <ewsforos at styx.irc.gr> wrote:
>

>>Giorgos Keramidas wrote:
>>

>>Kai btw, einai krima na balw allh karta apanw kai na xasw ena PCI slot
>>(apo ta liga pou exoun pleon ta kainourgia motherboards) apo th stigmh
>>pou hdh exw 2 Gbit apanw. Den tithetai oikonomiko thema fysika afou oi
>>PCI-eth einai dirt-cheap, alla kai pali.. Giati na mh xrhsimopoihseis
>>to hdh yparxon an paizei? :}
>>

>Den paizei, auto einai to problhma.  Den exo mprosta mou to sugkekrimeno
>mhxanhma, alla sigoura to lathos den uparxei sto troubleshooting section
>tou README pou dinei h Marvell(R):
>http://www.syskonnect.com/syskonnect/support/driver/readme/linux/sk98lin.htm
>
>Ki epeidh den eimai *toso* kalos Linux kernel hacker, oute yparxei
>xronos na kano open source development gia na mporeso na sthso diktyo se
>mhxanhmata ths douleias pou prepei na douleuoun "se xrono mhden",
>protimo alles kartes.
>
>An ayto htan mhxanhma sto spiti mou isws na to suzhtoysa.  Tora, to mono
>pou mporo na kano einai: "Pfffffft, Marvell!  Ti perimeneis apo etaireia
>comics?  Na ftiaxnei swstoys drivers?" :P

[root at cerberus ewsforos]# /sbin/lspci|grep Ethernet;/sbin/ifconfig eth0

02:00.0 Ethernet controller: Marvell Technology Group Ltd. Marvell Yukon
88E8053 Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Adapter (rev 15)

eth0      Link encap:Ethernet  HWaddr 00:11:D8:xx:xx:xx
          inet addr:192.168.xxx.xxx  Bcast:192.168.xxx.255
Mask:255.255.255.0
          collisions:0 txqueuelen:1000
          RX bytes:58357752 (55.6 MiB)  TX bytes:6208192 (5.9 MiB)
          Interrupt:17 Memory:cdefc000-0

Dedomenou oti milame gia thn idia/paromoia karta nai douleuei opws
blepeis :>

Btw o driver kai to troubleshooting pou les einai ayta pou eipa oti DEN
douleuoun... Dokimase edw:

http://www.syskonnect.de/syskonnect/support/driver/htm/sk9elin.htm

Keep in mind oti einai beta, kai exw thn entypwsh oti molis egina beta
tester giati mou steilane mail na me rwthsoun an einai ola ok, kai pws
paei, klp :-P
Apsogo support pantws oti kai na les peri comics :-P

I.T.