Osoi endiaferontai na sthsoun systhma panw stis nees platformes read in.

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Feb 3 05:40:21 EET 2005

On 2005-02-02 17:56, Iakwbos Triantafilloy <ewsforos at styx.irc.gr> wrote:
>Giorgos Keramidas wrote:
>>On 2005-02-02 16:54, Iakwbos Triantafilloy <ewsforos at styx.irc.gr> wrote:
>>> Oson afora tis kartes diktyou stis nees platformes (PCI-E) polla
>>> board xrhsimopoioun tis Marvel-Yukon (aka Syskonnect) 8053 Gbit
>>> kartes oi opoies paroti einai onboard einai panw sto PCI-E
>>> bus. Aytes oi kartes thewrhtika yposthrizontai apo to "sk98lin"
>>> module. Lew thewrhtika giati praktika kati tetoio den isxyei. Me
>>> opoiondhpote kernel periexei to sk98lin enw fortwnei kanonika to
>>> module h karta den leitourgei dinontas ena output oti yparxei "error
>>> initializing device eth0: device not found". Oi drivers pou dinontai
>>> apo tous kataskeaystes twn mobo kai ton vendor DEN leitourgoun
>>> epishs. (Dokimasa oles tis ekdoseis. Den kanoun compile me 2.6.10
>>> kernel).
>>
>> Kanoun compile, an kaneis comment out duo grammes, pou exoun balei oi
>> malakes pou tous eftiaksan ena lathos struct field name.  Mporw na
>> sas steilw kai to patch gia to patch (ahdies), alla mallon den exei
>> nohma giati...
>>
>> ...oi kartes eksakolouthoun na mhn paizoun.
>>
>> Ego to elysa to problhma me extra NetGear kartoules, pou tis blepei
>> to sympan :)
>
> Kai btw, einai krima na balw allh karta apanw kai na xasw ena PCI slot
> (apo ta liga pou exoun pleon ta kainourgia motherboards) apo th stigmh
> pou hdh exw 2 Gbit apanw. Den tithetai oikonomiko thema fysika afou oi
> PCI-eth einai dirt-cheap, alla kai pali.. Giati na mh xrhsimopoihseis
> to hdh yparxon an paizei? :}

Den paizei, auto einai to problhma.  Den exo mprosta mou to sugkekrimeno
mhxanhma, alla sigoura to lathos den uparxei sto troubleshooting section
tou README pou dinei h Marvell(R):
http://www.syskonnect.com/syskonnect/support/driver/readme/linux/sk98lin.htm

Ki epeidh den eimai *toso* kalos Linux kernel hacker, oute yparxei
xronos na kano open source development gia na mporeso na sthso diktyo se
mhxanhmata ths douleias pou prepei na douleuoun "se xrono mhden",
protimo alles kartes.

An ayto htan mhxanhma sto spiti mou isws na to suzhtoysa.  Tora, to mono
pou mporo na kano einai: "Pfffffft, Marvell!  Ti perimeneis apo etaireia
comics?  Na ftiaxnei swstoys drivers?" :P