Automatic login

Db0 dbzero at gmail.com
Wed Dec 21 14:30:19 EET 2005

On 12/21/05, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:
> [...]

Ergh, gmail power! Soz again.

> Ενας εύκολος τρόπος να το κάνεις αυτό χωρίς xdm/gdm είναι να φτιάξεις
> ένα shell script που καλεί την startx για το χρήστη που θέλεις:
>
>     su giorgos -c /usr/X11/bin/startx
>
> Βάζοντας αυτό το shell script στο /etc/inittab με 'respawn', όπως τα
> getty που έχει τώρα, μπορείς να αφήσεις την init να ξεκινά αυτόματα τα
> X11 :-)
>
> Λίγο χακιά και κάπως μπακαλίστικο, αλλά δε χρειάζεται GDM (ή το μισό
> GNOME σε βιβλιοθήκες, ας πούμε) για να κάνεις κάτι τόσο απλό.

Ενδιαφέρον, αν και βρήκα τον τρόπο με το gdm (που ευτυχώς δεν
χρειάζεται 1500 depends) που έχει δικο του conf. Ευχαριστώ πάντως και
θα το έχω υπ'οψιν για την επόμενη φορά ;)

Το καλό πάντως με το gdm είναι οτι έκανε το σύστημα Ελληνικό εκεί που
δεν έβρισκα πώς.

ΥΣ: Btw, πως είναι τα ελληνικά τώρα;
--
"Whenever you get randomly killed, the simplest and most logical
solution is that it was probably ninja" - Occam's Katana