Automatic login

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Dec 21 14:23:45 EET 2005

On 2005-12-21 13:51, Db0 <dbzero at gmail.com> wrote:
> ΞsαλημΞΟ*Ξ±.
> Ξ*Ξ³ΞΊΞ±Ο"ΞΟ*Ο"Ξ·Ο*Ξ± [...]

Το μήνυμά σου, για κάποιο λόγο ήρθε με εντελώς λάθος κωδικοποίηση,
γι αυτό φαίνεται και λίγο χάλια στο παραπάνω κομμάτι.  Κατά πάσα
πιθανότητα φταίει ο τρόπος με τον οποίο το στειλες σε συνδυασμό
με το ότι το κείμενο έχει Ελληνικά.

Με λίγο προσπάθεια, το αρχικό κείμενο φαίνεται να είναι:

    Καλημέρα.

    Εγκατέστησα πρόσφατα ένα ubuntu-lite σε ένα παλαιότερο pc το οποίο
    είναι να χαριστεί σε κάποιο μικρό παιδάκι (5 ετών). Το σύστημα
    χρησιμοποιεί το icewm σαν WM διότι το gnome είναι πολύ βαρύ.

    Για ευκολία θα ήθελα στην αρχή να μην χρειάζεται να δώσει
    πιστοποιήτικα για να συνδεθεί, κάτι που στο icewm (που χρησιμοποιεί
    wdm) δεν ξέρω να ενεργοποιώ. Εγκατέστησα το gdm αλλα δεν ξερω πως να
    συνεχίσω (σημείωση οτι στο gnome ξέρω που να πάω αλλα δεν βρίσκω την
    επιλογή) έχετε καμία ιδέα ποιό πακέτο απο το apt είναι που θέτει
    αυτή την επιλογή;

    Ευχαριστώ

Ενας εύκολος τρόπος να το κάνεις αυτό χωρίς xdm/gdm είναι να φτιάξεις
ένα shell script που καλεί την startx για το χρήστη που θέλεις:

    su giorgos -c /usr/X11/bin/startx

Βάζοντας αυτό το shell script στο /etc/inittab με 'respawn', όπως τα
getty που έχει τώρα, μπορείς να αφήσεις την init να ξεκινά αυτόματα τα
X11 :-)

Λίγο χακιά και κάπως μπακαλίστικο, αλλά δε χρειάζεται GDM (ή το μισό
GNOME σε βιβλιοθήκες, ας πούμε) για να κάνεις κάτι τόσο απλό.