password management [WAS: Peri asfaleias [was: ...]]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Dec 20 20:46:14 EET 2005

On 2005-12-20 20:41, Giannis Papaioannou <jhn at aix.meng.auth.gr> wrote:

> Gia poion logo se enan server na grafeis ta logs kai to mqueue se tmpfs?

Το mqueue όχι φυσικά.

Τα logs δεν είναι καν τοπικά όμως.  Επειδή δεν κρατιούνται στο δίσκο του
server, αλλά στο remote syslogd που είναι "πίσω" από το εξωτερικό
δίκτυο; :)

Φυσικά και έχει νόημα να κάτσεις να βασανιστείς να τα κάνει όλα αυτά, κι
αν έχεις ιδιαίτερη όρεξη να παίζεις με read-only το root filesystem κι
αν... όλα όμως είναι θέμα επιλογών για το συγκεκριμένο setup και με το
/etc/rc.d/var και /etc/rc.d/tmp που ανέφερα παραπάνω δεν εννοώ ότι
προτείνω στον κόσμο να έχει σε memory filesystem το mail queue του.
Εννοώ απλά ότι δε χρειάζεται όταν είναι read-only το root filesystem να
είναι σώνει και καλά κι όλα τα άλλα.